Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze samenwerking. Mocht je ergens ontevreden over zijn dan meld je dat eerst bij jouw contactpersoon op de vestiging of diens leidinggevende. Als de geboden oplossing niet naar tevredenheid is dan kun je schriftelijk een klacht indienen via klacht@247drive.nl.
Procedure:
- Klachten met betrekking tot het dienstverband dienen in de eerste instantie kenbaar gemaakt worden bij de verantwoordelijke vestigingsmanager.
- Indien de geboden oplossing niet naar tevredenheid is dan kan deze schriftelijk kenbaar gemaakt worden via klacht@247drive.nl.
- Anonieme klachten kunnen niet in behandeling genomen worden.
- De ingediende klacht wordt door de kwaliteitsmedewerker in behandeling genomen en besproken met de verantwoordelijke (vestigings-) manager besproken. Het streven is om binnen 7 dagen met een passende oplossing te komen. Indien nodig neemt de kwaliteitsmedewerker contact met je op voor aanvullende informatie.
- De passende oplossing wordt binnen 7 dagen schriftelijk met je gecommuniceerd.
- Indien je dit wenst wordt de oplossing mondeling aan je toegelicht.
- Ben je het niet eens met het definitieve antwoord dan kan je jouw bezwaar richten aan de ABU, mits jouw klacht betrekking heeft op de uitvoering of toepassing van de ABU cao voor uitzendkrachten. Zie hiervoor art. 42 van de cao.